dinsdag 22 april 2014

Inspiration: destroyed jeans

 Je ziet het steeds meer destroyed jeans. Oke laten we het Nederlands houden een vernietigde spijkerbroek (?). Ik vind het persoonlijk echt ge-wel-dig. Ik vind kapotte broeken al sowieso al super gaaf. Omdat ik op tumblr en weheartit helemaal gespamd werd met deze plaatjes wou ik ze even delen!




 Je kunt het ook chique/zakelijk/fashionable combineren!
 Of course! De boyfriend jeans! Kan niet ontbreken in het lijstje! Dit is een wat losere jeans (eigenlijk net wat te groot voor jou, omdat hij van je 'boyfriend' is). Deze heeft trouwens ook veel verschillende 'gaten' wat ik eigenlijk het aller leukst vind!


 Dit plaatje is persoonlijk mijn favoriet. De zwarte trui past echt perfect bij de lichte broek en witte allstars!

 Deze vind ik ook leuk! Opgerolde pijpen staan zo cute!

Dat was een beetje inspiratie voor vandaag! Ik vind de trend heel leuk! Wat vinden jullie van deze trend? Laat het me weten!

1 opmerking:

  1. Heee Ayla!
    Ik vind het super leuk dat je weer na een lange tijd blogt! En je maakt ook super leuke artikels!
    XXXX Rahma

    BeantwoordenVerwijderen