maandag 21 april 2014

Home-made choco chip muffins

Koken (in dit geval bakken) is een van mijn favoriete bezig heden. Lekker een middag iets lekkers maken. Ik vind het ook leuk om bak mixen uit te proebren dus vandaag test ik er weer een voor jullie! Muffins waar je alleen water aan een bax mix moet toevoegen? Klinkt interresant! Ga je me als keukenprinses?

In de doos zelf zit de bakmix, 10 muffin vormpjes en choco chip drops dingen. Zelf heb je alleen 150 ml koud water nodig.
Je doet eerst de bakmix in een kom.
Voeg dan het water toe. (Dit zijn niet mijn handen maar van een vriendin Raijntha, even ter mededeling)
Dan mix je dit tot een glad beslag met een mixer.

Dan doe je de coclate drops chips dingen er bij en mix je dit weer goed (LET OP: doe dit niet met een mixer)


Vul de vormpjes met het beslag en....
Tadaaa! Lekkere muffins waar je ongeveer een half uurtje over doet! Vind ik leuk! Willen jullie vaker reviews van eten lezen? Laat het me weten! Artikel en video ideeen zijn altijd welkom!
Liefs
Deze mix kost 1,69,- (Albert Heijn, c1000 ect.)

1 opmerking: