zondag 27 april 2014

YouTube video's that me make laugh



Youtube is mijn grootste hobby. Niet alleen filmpjes zelf maken, maar ook het kijken van videos van anderen. Ik kijk van alles van do it yourself tot vlog channels, beautyguru's en comedie videos. I love it all! Er zijn toch echter wel wat video's waardoor ik blijf lachen. Vandaag heb ik een selectie van videos die me aan het lachen maken voor jullie!



Als eerste deze video van kelvin (Kelvlog). Zijn humor is echt ge-wel-dig. Ik heb voor deze video weinig woorden, maar hij is gewoon veruit extreem grappig. 


Ook Kian (superkian13) is een van mijn favoriete comedie kanalen. Zijn humor is ook echt heel leuk en zijn videos zitten heel leuk in elkaar. Deze video gaat over mensen die je beter kunt verwijden zeg maar. Ik heb zó hard gelachen om deze video omdat het echt zo erg klopt he! Hij speelt sommige 'rollen' ook echt heel goed!

Teske vind ik te gek. Niet alleen haar blog en beauty kanaal, maar ook haar twee andere kanalen (mylovebuglife&teske). Haar ask teske's vind ik echter het aller leukst! Ze maakt ze helaas niet zo vaak, maar als ze er een maakt zijn ze meestal echt super leuk! Deze is mijn favoriet!
Het kanaal fun was een van mijn eerste kanalen die ik echt volgde. Deze video is wel echt mijn favoriet. Dylan en Mert gaan naar de dierentuin om daar te helpen. Vooral het einde met de geiten vind ik echt geniaal!
Oh yeah. Ik durf te wedden dat dit de video is die ik het vaakst heb bekeken. Rutger en Diana doen de photobooth challenge! Ik ben dol op deze video!

Dit was mijn lijstje. Ik heb er natuurlijk wel nog meer, maar dit zijn wel mijn top favorieten. Als jij nog een leuke video kent laat hem dan achter in de comments!
Liefs


1 opmerking:

  1. Hey. Ik heb je genomineerd voor de very inspiring blogging award! Gefeliciteerd met de nominatie, nu is het aan jou om jou nominatie door te geven, zie mijn blog voor de regels. Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen