woensdag 16 april 2014

Wreck this journal

ahahhahaha
In Londen kocht ik een 'hebbedingetje'. Al super lang wou ik al wreck this journal. De app had ik al maar het oudewets papieren boekje kon er ook nog wel bij. Toen ik het boekje bij de Urban Outfitters voor mijn neus kreeg was ik verkocht. Ik kocht het boekje en nu is ie veilig thuis. Benieuwd?


IMG_1282
IMG_1283
IMG_1284
IMG_1285
IMG_1286
IMG_1287
IMG_1288
Ik vind het echt super leuk om te zien hoe iemand zo'n brein heeft om dit soort opdrachten te verzinnen. Lijkt me nog best wel een opgave! Ik kan er niet zo veel over zeggen behalve dat ik de opdrachten super leuk en orgineel vind. Ik ga ze natuurlijk proberen allemaal uit te voeren.
IMG_1289
Het is natuurlijk niet iets wat je echt nodig hebt, maar ik hou van dit soort boekjes. Net als het Q&A a day boekje ga ik proberen om ook deze helemaal voel te schrijven. Kennen jullie nog meer boekjes? Laat het me weten!
Ik kocht hem voor 8,99 (pond) bij de Urban Outfitters ongeveer 12 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten