donderdag 24 april 2014

Wella haarproducten (Wellaflex)



  
Wella heeft al een tijdje de Wellaflex producten in hun assortiement. Ik heb echter nog nooit iets van de lijn geprobeerd, dus ik dacht dat daar verandering in moest komen. Ik testte een gel en een mousse. Benieuwd wat ik van deze producten vind? Kijk dan mee!

De haar mousse is als eerste aan de beurt. Het is een volle mousse dus niet extreem luchtig. Jammer want dit soort mousse moet je eigenlijk altijd föhnen. Als je dat niet doet krijg je namelijk een soort plak laag (die trouwens wel alles in model laat zitten) die er niet heel aantrekkelijk uit ziet. 

 Na het föhnen blijft mijn haar echter wel in het ' goede' model zitten. Na het föhnen is de plaklaag trouwens ook verdwenen. Gelukkig!
 Met een gel had ik nog niet echt ervaring. Gel is wel het product dat je haar het beste in een model laat. Wel moet je niet te veel aanbrengen anders kan je haar 'knapperig' worden (Ja dat klinkt heel vies). Bovendien zijn sommige gels ook te sterk en krijg je het er veel moeilijk uit. Met deze gel van Wella ging alles eigenlijk prima.

Ik breng ongeveer een hazelnoot grote druppel gel op mijn hand aan, smeer het uit met mijn handen en kneed het dan in mijn haar. En wow dat werkt!


Ik ben erg enthousiast over deze twee producten. Ik vind ze beter dan verwacht! Wel vind ik het jammer dat de mousse niet wat luchtiger is, maar veder is ie oke! Bedankt voor het lezen!
liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten