maandag 14 juli 2014

The Body Shop blueberry bodylotion

 De eerste sale shoplogs verschijnenen langzaam in mijn Youtube inbox. Toen ik een paar videos veder was werd het tijd dat ik zelf op pad ging. Met wat tassen kwam ik weer thuis, waar onder andere ook deze bodylotion te bekennen was! Kijk mee!

 Ik heb het hier over de blueberry bodylotion van The Body Shop. De rede waarom ik hem kocht? De geur en de pastel kleur konden mijn ogen (en neus!) niet weerstaan! Deze blueberry geur is heerlijk zoet en ruikt lekker na frisse blueberrys. De verpakking is pastel blauw en heeft een handige pomp zodat je de bodylotion snel en makkelijk kan gebruiken. Super handig voor op vakantie!

De structuur van de bodylotion is luchtig en zelfs een beetje fluffy. Hij smeerd heel makkelijk uit en laat een voedend laagje achter wat ook nog eens snel intrekt! Top! Hij voed je huid prima, heb je nou een hele droge huid zou ik je de bodybutter aanraden.

Tja body shop je blijft me verbazen over je top producten, want deze bodylotion vind ik super fijn! Waarschijnlijk word het mijn summer-favourite!
The Body Shop bodylotion blue berry kost 10 euro (in sale 5 euro)

1 opmerking:

  1. Hmmmm lijkt me echt een heerlijk bodylotion. Sowieso zijn de producten van The body shop altijd super fijn <3

    Liefs,

    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen