donderdag 24 juli 2014

Messy room

Ja, ik geef het toe. Af en toe ben ik echt een sloddervos. Mijn kamer ziet er dan uit alsof er een groep apen in geweest is. Laatst was het weer zo ver. Het was zo rommelig, omdat ik eerst een sleepover had en daarna veel opnames. Elke keer ben ik wel weer súper blij als alles weer netjes en clean is.
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...................................

TAAAADAAAAAAAA! Zo ziet ie er weer schoon en opgeruimt uit. Geeft mij al veel meer rust in mijn hoofd! Dus het is belangrijk dat ik me kamer dit schooljaar netjes hou.. (....Gaat niet lukken). Even een random blogspot, maar hopelijk vonden jullie het wel leuk! Bedankt voor het lezen!

1 opmerking:

  1. Mooie kamer heb je <3

    Liefs,

    Svenja
    http://www.lovinglifeiseasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen