maandag 21 juli 2014

Inspirerende Quotes

Quotes zijn spreuken of zinnetjes die je bijvoorbeeld motivatie geven. Ik ben persoonlijk echt dol op quotes. Op Tumblr en sowieso op internet zijn er ontzettend veel quotes. Vandaag deel ik een paar die ik heb gevonden! Wat is jou favoriete quote?


Van deze quote kan iedereen leren. Iedereen is wel eens een beetje sipjes of chagi, maar vaak kan je het zelf wel beter maken. 
De waarheid spreken is moeilijk, dat weet iedereen. Soms zijn het maar kleine dingetjes, maar als je een kostbaar item kapot hebt je maakt van bijvoorbeeld je moeder kun je het beter zeggen. Ze komt er vroge of laat toch achter en he je hebt het vast niet express gedaan en dat zal je moeder vast begrijpen.
 Mensen veranderen, met kleding, uiterlijk, style, maar ook innerlijk. Je kunt hier weinig aan doen, laat die persoon in zijn waarde. Het is zijn/haar leven en daar kan jij vrij weinig over zeggen. True!
Vergeven. Vergeven kan moeilijk zijn. Deze quote zegt de waarheid!
True, True. True!
  Er is maar een persoon die jou leven kan veranderen. En dat ben jezelf!

Dit waren ze dan! Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi. Ken jij nog een leuke quote? Laat hem achter in de comments. Bedankt voor het lezen!

2 opmerkingen:

  1. oo ik hou zo veel van quotes! ik heb er zelf nog een waar ik heel erg aan heb gedacht toen ik mijn beste vriendin een tweede kans gaf toen iedereen haar liet vallen: we were born to be human and human make mistakes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo ik hou zo veel van quotes! ik heb er zelf nog een waar ik heel erg aan heb gedacht toen ik mijn beste vriendin een tweede kans gaf toen iedereen haar liet vallen: we were born to be human and human make mistakes

    BeantwoordenVerwijderen