vrijdag 2 mei 2014

The Fairytale TAG

 
Vandaag heb ik een hele persoonlijke TAG voor jullie. Een tijdje geleden heb ik de Disney tag gedaan en die was behoorlijk in de smaak gevallen! Super leuk! Dus vandaag weer een Disney gerelateerde tag! Hij is wel heel lang en persoonlijk dus als je dat niet leuk vind klik dan weg, haha! Laten we beginnen!

 Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Ja! Heel erg zelfs! Van kleins af aan ging ik al altijd mee met wandelingen van mijn ouders, speelde ik in bossen (hutten bouwen bijvoorbeeld) en ging ik altijd met mijn broer naar de speeltuin. En nu vind ik het nog steeds heerlijk om buiten te zijn. Ik moet wel zeggen dat ik minder vaak buiten ben. Ik ga wel heel vaak naar mijn konijntjes en ik fiets natuurlijk ook naar school, maar het voelt toch minder. 

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Uhm.. Ja en nee. Vaak als mijn vrienden (gewoon normale vrienden) iets met me uithalen doe ik er niks tegen omdat ik meestal te lui ben, maar mijn beste vrienden (vooral jongens) slagen er nog  wel eens in om me voor de gek te houden. 

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ik heb een broer Daniel (15) en onze band is op een moment heel strek, maar soms hebben me ook gewoon ruzie enzo. Dus niet heel goed maar ook niet heel slecht :)

 De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?

Ja! Ik heb de liefste konijntjes op de wereld! Als eerst Puck! Wel bekent. Ik heb haar nu 3 jaar en ze is nog steeds actief en vrolijk! Puck is ook moeder geworden en heeft 3 lieve konijntjes op de aarde gebracht. Winnie, Brownie en anomiepje (we noemen haar nu nog eerst 'die witte'). Het zijn zulke schatjes!
 Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Te weinig sowieso, want ik ben altijd maar dan ook altijd heel moe ochtends. Ik slaap ongeveer 8 uur denk ik. Ik ben ook echt een nachtmens en ben avonds altijd heel vrolijk/hyper/veel inspiratie. Dus dat heeft er ook mee te maken.

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Als iemand veel humor heeft en aardig is. Als iemand een leuke grap maakt vind ik die gene al meestal 'leuk'. Maar ik vind ook wel erg belangrijk dat iemand aardig is tegen mij en andere. 

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Sommige problemen in de wereld. Oorlogen, dictators, bedreigde diersoorten, opwarming van de aarde, bio industrie, wereldrampen ect. ect.

 Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Het klinkt misschien raar, maar ik weet echt geen namen van planten. We hebben wel altijd een bosje tulpen (hey! toch een naam!) of andere bloemen in een vaas op een bijzettafeltje.
Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Uhm.. Nee ik denk niet mooi. Wel wil ik 'tevreden' met mezelf willen zijn. Ik probeer posetief te blijven over alles. Wel vind ik me neus echt lelijk. Ook wil ik geen beugel meer (die gaat er wel binnekort uit). Ach eigenlijk valt het wel mee. Ik ben er niet altijd me bezig. Ik accepteer mezelf ookal is dat soms moeilijk. 

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik ben chaotisch. Ik ben rommelig, hou me vaak niet aan de planning en ik doe alles door elkaar. Juist terwijl ik super graag gestructureerd wil leven. Dat ik alles voor elkaar heb ect. dat is wel echt lastig soms. Jammer!

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Ik denk toch wel er iets moois van maken. Van het leven. Ookal wil ik heel graag met schildpadden zwemmen, naar New York reizen vind ik dat deze wens wel voor gaat. Dat ik er een mooi leven van maken waar ik later als ik als een bejaarde in me stoel zit met een bril op terug kan kijken en zeggen; Wat is het leven toch mooi!
 Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee niet echt. Ik ben iemand die wel graag vrienden maakt en aardig wil zijn, maar geheimen hou ik (eerst) nog even bij mijn échte échte vrienden. 

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Oke dit gaat raar klinken, maar ik denk dat ik wel een stuk ouder ben mentaal. Niet om op te scheppen of iets in die richting, maar heel vaak als er iets gebeurt denk ik er heel erg overna en kijk ik meteen na de gevolgen en wat er daardoor allemaal zou kunnen. Ik weet niet, maar mentaal voel ik me een beetje ouder, hoe gek dat ook klinkt, haha!

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Bij materiële dingen toch wel mijn oude foto's en mijn gehoorapparaten. Oude foto's halen herinneringen op en dat wil ik (geloof me) voor echt geen miljoen kwijt. En als ik me gehoorapparaten niet had zou ik niks kunnen horen dus dat schiet ook niet op!

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Eigenlijk alle twee. Soms ben ik echt heel lui en de andere keer schrijf ik 5 artikels achter elkaar en leer ik 3 uur achter elkaar voor toetsen. heel gek is dat bij mij. Het is wel heel fijn als ik in de hard werk bui zit want dan krijg ik altijd zo veel af! 

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Ja! Heel leuk zelfs! Wel vind ik dat het niet zo moet zijn dat je met een groepje mensen gaat en sommige uiteindelijk toch met andere mensen om gaan. Daar kan ik nooit zo goed tegen, maar in het algemeen zijn feestjes top!

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Ja! Eigenlijk wel! Vroeger niet echt , maar nu wel steeds meer en meer. Ik probeer echt te kijken na wat ik leuk vind en wat mijn style is. Ik probeer ook steeds nieuwe dingen. 

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Hoe kan je dat nou over jezelf zeggen!? Ik denk het een beetje. Ik ben erg bang voor de dood (van mezelf, maar vooral mensen om mij heen). Maar ik ben wel iemand die wil skydiven en van 10 meter hoog in het water wil springen. Ik weet het niet!

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Ja. Ik ben van sterrenbeeld kreeft en die zijn heel gevoellig. Als iemand iets zegt wat een mini beetje beledigend is ook al is het maar een héél klein beetje kan ik daar al helemaal van slag van zijn. Dat is erg vervelend. Lastig!

Dit was de tag! Ik vond hem heel erg leuk en origineel! Nu weten jullie weer wat meer van mij! Je mag hem natuurlijk ook over nemen voor je blog! Bedankt voor het lezen!

1 opmerking: