donderdag 1 mei 2014

OOTD: bluegrey

Vandaag ga ik eens mijn outfit laten zien van 2 afgelopende zondagen (pasen dus! haha goed nederlands..). Ik haal uit OOTD artikels altijd veel inspiratie dus ik dacht waarom doe ik het niet zelf? Daarom dus hierbij mijn OOTD van afgelopen zondag! 


 De laatste tijd ben ik weer gek op wat donkere kleuren. Ookal is het nu volop lente, ik blijf donkere kleuren mooi vinden. Zwart, grijs, blauw.. Ik kan er niet genoeg van hebben! De broek die ik aan heb is van de Pieces. Hij zit echt goddelijk en aangezien ik best wel dunne en vooral lange benen heb is een goede skinny jeans vinden altijd een klus, maar deze is top!
 Ik ben echt hélémaal verliefd op deze blouse! Ik vind hem echt zó leuk! het is een soort boyfriend blouse, maar dan anders! Deze komt van de H&M (Die trouwens nog veel meer andere leuke blousjes hebben!). Ik vond deze heel leuk staan bij de grijze broek.
 Ik draag twee random armbandjes. Het blauwe ice-watch armbandje komt van de ice watch shop in Italië (gratis gekregen volgens mij). Maar hij brengt altijd leuke herinneringen met zich mee! Hij doet me altijd aan vakantie denken! Het zilvere armbandje komt van de Etos!
 De haar/knot versiering met kant is van de Claires! Ik vind hem leuk!
 Mijn sokken zijn van de primark!

Dit was mijn outfit voor deze keer! Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad!
Liefs

1 opmerking:

  1. Ik hou echt serieus van alles wat jij maakt!
    Jij bent zo creatief en alles <3
    Hele leuke site Ayla xxx

    Mijn kanaal op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=zopOltxpyUg
    Ik zou het waarderen als je een kijkje neemt

    BeantwoordenVerwijderen