dinsdag 6 mei 2014

Garnier zonnebrandcreme (SPF 50)

Dit jaar is de lente ontzettend vroeg, de bomen hebben alweer groene bladeren, lammetjes huppelen rond en de temperaturen zijn ontzettend hoog (voor nederland). Het is natuurlijk heel belangrijk om je gezicht te beschermen tegen de (schadelijke) stralen van de zon. Vandaag test ik voor jullie deze suncreme van Garnier.

De verpakking is niet heel bijzonder. De dop is oranje en veder heeft de verpakking nog wat oranje accenten. De zonnebrandcreme heeft factor 50 dat is behoorlijk hoog, dat vind ik persoonlijk wel erg fijn.

Even van te voren, ik ben iemand die bijna niet (of helemaal niet) verbrand. Ik word meestal gewoon bruin.. Dus ik ben niet de ideale persoon om dit product te testen. Even ter informatie :)
 Hier zie je de ingrediënten. Ik weet niet veel van slechte (of goede) ingrediënten dus daar kan ik je niet veel mee helpen, maar als je weet dat sommige ingrediënten niet geschrikt zijn voor je huid kun je hier kijken.
 Sorry voor mijn extreem droge handen ;)
Met een klein drupje kan ik al mijn hele gezicht onder smeren aangezien de creme heel 'vol' is. Ik mix hem altijd met mijn dagcreme zodat ik ik niet twee laagjes moet aanbrengen.
Eigenlijk vind ik het een prima zonnebrandcreme! ik ben niet verbrand (wat nou ook niet vaak gebeurt), maar vooral best wel een beetje bruin geworden. Leuk! Het is veder ook heel fijn dat de factor zo hoog is want ik ken meiden die snel verbranden en de hoge factor nodig hebben.

Het beste is nog dat je deze zonnebrandcreme gewoon bij de Action kan kopen. Hij kost maar 3,95,- en dat vind ik een top prijsje voor deze creme. Toppertje!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen