maandag 12 mei 2014

Essence CC cream

Nadat ik de Essence BB crème had getest en Essence met een CC Cream kwam werd ik toch wel aardig benieuwd. Ik had van veel mensen gehoord dat hij top is dus daarom vandaag de test!


De verpakking is simpel en lijkt ontzettend erg op de BB cream alleen heeft de BB cream roze accenten in de plaats van paars. Met een soort spuit tube kun je de cream aanbrengen op bijvoorbeeld de rug van je hand. Er komt wel heel snel in een keer heel veel uit, dat is soms een beetje lastig.
Met Essence CC cream- zonder make-up
De CC cream maakt mijn huid heel mooi en natuurlijk egaal. Alsof ik dat van mezelf al heb. Veder verbergt hij ook rood heden (zie mijn wangen). Hij smeert makkelijk uit, hier heb ik hem aangebracht met behulp van een beauty blender.
Als je een primer onder de CC cream aanbrengt blijft hij optimaal zitten. Zonder gaat hij aan het eind van de dag er wel vanaf. Hij smeert amkkelijk uit en de prijs heel is (zoals altijd bij Essence) erg voordelig. Je betaalt nog geen eens 4 euro voor dit product. Ik vind hem in ieder geval erg fijn!
Essence CC cream kost 3,99,-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen