vrijdag 9 mei 2014

Een Blije Lijst

De blije lijst kwam zag ik voor het eerst bij Teske, hier vertelde ze over de dingen die haar op dat moment blij maken. Ik vond dat zo'n leuk idee dat ik het zelf ook moest doen (alle credits gaan dus naar Teske!). Vandaag heb ik dus een blije lijst waar ik vertel over mijn dingen die me blij maken!
- Het feit dat ik tot nu toe elke dag hier op mijn blog iets heb geupload ! Ik vind het heel moeilijk om me aan planningen te houden (lees het volgende kopje), maar de laatste tijd is het goed gelukt. Ik maakte foto's, nam video's op en tikte artikels. Voelt goed!

- Dat ik me de laatste tijd goed aan mijn planningen hou! Het ging de laatste maanden steeds meer achter uit met huiswerk (goed) maken en artikels (optijd) afmaken dat ik dacht: HO nu is het genoeg geweest. En nu gaat het de afgelopen 2 weken al veel beter!

- Dat het steeds warmer word! Heerlijk vind ik het warme weer, meestal hebben we in Nederland niet echt een lente, maar dit jaar wel! Ook vind ik het zó lekker dat alles weer groen is, ergens maakt mij dat echt super vrolijk : )

- Ik heb al super veel lammetjes gespot! Dat is toch wel het toppunt van lente!

- Onze babykonijntjes zijn zo ontzettend schattig! Je kon het al in de video van vorige week vrijdag zien, maar oh jongens ze zijn zo schattig!

- De DYTG komt er binnekort aan (24 mei)! Ik heb super veel zin om allemaal bloggers te ontmoeten en mee op de foto te gaan! Wat ook leuk is dat ik een aantal fanaccounts (van Twitter) ga ontmoeten! Ik vind het wel súper spannend, haha!

- Het idee dat ik super veel croptops heb liggen om nog aan te doen, haha!

- Harry Potter! I don't have to say more.

- Dat er steeds meer vlogs komen op YouTube. Beautygloss, enzoknol, Sabrina ect. maken de leukste vlogs en ik vind het persoonlijk echt mega leuk om vlogs te zien. Zo leuk!

- En als laatste.. Ik heb bijna 2000 abonnees op YouTube! Thank you! Ik ben er zo dankbaar voor dat ik in ongeveer in een jaar bijna 2000 subs heb.. wow! Nogmaals heel erg bedankt!

Dit was mijn blije lijst voor deze keer. Ik denk dat het wel goed is om in de zoveel tijd ook naar dingen te kijken die leuk zijn (/mij blij maken). Ik word trouwens ook helemaal happy van dit artikel, haha! bedankt voor het lezen!
Waar word jij blij van op dit moment?

1 opmerking:

  1. Leuk dat je de tag hebt overgenomen! Ik word op dit moment erg blij van de leuke dingen die ik nog ga doen. En natuurlijk als ik weer lekker in de achtertuin in het zonnetje kan liggen. Fijn weekend!
    X
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen