zondag 4 mei 2014

Andrélon veerkracht conditioner



De zoektocht naar de perfecte conditioner is nog steeds niet afgelopen. De meeste conditioners doen het prima, maar mijn haar heeft echt meer voeding nodig. De enige methode die nu werkt is 'de elke week een masker' methode (diy maskers bijvoorbeeld). Toch wou ik weer eens een conditior testen dus ik nam deze mee naar thuis.

De verpakking is redelijk simpel. Niet saai, maar gewoon. Ergens vind ik de verpakkingen ook wel leuk van dit merk, haha. Ik kan er weinig over zeggen
  
Als tweede zie ik cetearyl alcohol staan. Dit is goed voor je haar het maakt je haar zacht en glad. Ook zie ik dimethicone staan wat siliconen zijn. Persoonlijk vind ik dat niet zo erg aangezien ik vrij pluizig haar heb. Veder zit het er vrij aardig uit. Ook zie ik hier en daar wat olie producten staan.
De conditioner voelt aan als een creme en is makkelijk te verdelen in vochtig haar. Ik laat het ongeveer 3 minuten in trekken (meestal was ik in die tijd me lichaam) en dan spoel ik het uit. Daarna is mijn haar mega zacht! Super fijn vind ik dat! Na 2 dagen voel je nog een licht vettig (meer verzorgend) laagje.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk echt heel erg enthousiast ben! Ik had niet veel verwacht van deze conditioner. De prijs is uiterraad ook super. Voor nog geen eens 4 euro rekende ik hem af bij de kassa! Topper!
Andrélon veerkracht conditioner kost 3,49,- en is tekoop bij o.a. Etos en Kruitvat

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen